Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/07/cara-membuat-link-berpelangi-pada-blog.html#ixzz1SvdbjtTZ

Sunday 28 August 2011

tentang perasaan ketika ini

hye kawan2 . hurmm . saat jari sedang menaip hati sedang berduka airmata jatuh berguguran . hilang tmpt mengadu hilang tmpt berkasih semacam diri ini tak diperlukan lagi . apa yg aku rasa skrg sakit sgt2 . kenape mesti aku . kenapa ni sume terjadi dekat aku . kenapa aku yang kene . kenapa dan kenapa . kadang2 aku tertanya2 . aku ni siapa sebenarnya .? kenapa aku di layan sebegini ? kenapa aku diperlakukan mcm ni ? 
apa salah aku sepanjang kehidupan ini ? aku dah cuba buat yang terbaik . cuba memuaskan hati semua orang . cuba lakukan sebaik mungkin untuk kesenangan orang . tapi kesudahannya . apa yang aku dapat ? kekecewaan . kesakitan . penderitaan . adil ke ni sume ? aku tak salah kan sesiapa . malah aku menanggap apa yang terjadi semua  nya telah tertulis sebagai takdir hidup aku . kalau perjalanan hidup aku memang macam ni la sehingga ke penghujungnya . aku redha . aku terima . tetapi jauh dalam hati aku ada tersimpan sedikit perasaan terkilan . aku tak kan berhenti mencari jawapan . mencari perkara kebenaran . aku nak tau kenapa ini sume terjadi dkt aku . dan kenapa aku mangsa nya . adakah salah jika aku melakukan sesuatu yang diingini . kerna aku juga nak merasa kasih sayang . kalau aku keras kepala tandanya aku nak perhatian yang lebih ! . bila aku mendiamkan diri maknanya aku nak dipujuk dengan belaian tangan mu . memang aku berdosa sbb meninggikan suara . aku memohon maaf padamu . aku tidak sengaja . aku bukan mahukan kebebasan . aku bukan mahukan kesenangan . tapi aku hanya meminta secebis perhatian . segulung kasih sayang . segunung perhatian dari mu . aku tidah mahu diri ini diperkotak katik kan . bila perlu kau menangis mencari . bila tak kau pergi meninggalkan aku . biarkan aku sendirian . duduk seorang diri aku mengenang nasib . siapakah aku dimata mu  ? adakah aku seorang manusia yang tak wujud dlm detik2 kehidupanmu ? siapakah aku . pada pandangan mata kalian semua . mengertilah perasaan aku di saat ini . hanya disini la tempat aku boleh meluahkan segalanya . jika diluahkan pada org yg berperasaan . mungkin diri ini akan di tindas balik . so aku mengambil langkah supaya hati ini tidak lagi merasa kesakitan . aku menulis di blog comot aku . aku berdoa dan memohon kepada mu YA ALLAH . berilah aku sedikit kesabaran untuk menempuh hari besok . berilah aku sedikit ruang untuk menerima secebis kasih sayang daripada mereka . kini aku menjadi seorang insan yang mengharapkan sinar kebahagiaan . aku harap kalian mengerti 

0 taiktaik Ayam Sparow:

Post a Comment

Nur Fazeela Bt Saharuddin