Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/07/cara-membuat-link-berpelangi-pada-blog.html#ixzz1SvdbjtTZ

Monday 29 August 2011

Selamat Tinggal Ramadhan

Selamat Tinggal Ramadhan . Selamat Menjelma Aidilfitri :)
setelah sebulan kita berpuasa . akhirnya dapat jua kita menempuh segala ranjau kepayahan sepanjang sbeulan kita berpuasa . Ramadhan tahun ni sungguh bermakna bagi aku . rasa sayang nak tinggal . puasa tahun ni aku dah dapat sedikit sinar keinsafan dalam diri . sebab tu rasa sayang nak tinggal :(
btw harap2 tahun depan aku masih boleh bertemu dengan Ramadhan .
oleh kerana hari ni last berpuasa . aku yang sediakan juadah berbuka  . sedap tau . haha*puji diri sendiri kejap 
-kuah kacang & nasi himpit
-ayam goreng-
-rendang daging-

ok . aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA TO ALL BLOGGER :) maaf andai ade post yg membuatkan korang sume terasa :)

0 taiktaik Ayam Sparow:

Post a Comment

Nur Fazeela Bt Saharuddin