Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/07/cara-membuat-link-berpelangi-pada-blog.html#ixzz1SvdbjtTZ

Wednesday 24 August 2011

Almari Baru

tadi sibok jalan2 dekat page2 yg sedia ada dekat fb kan . tiba2 ternampak la satu short film raya yg menyayat hati . sedih sgt filem pendek tu . *bagi aku la sedih . bagi korang xtau la . hihihi 
nk kongsi video tu tapi xboleh pulak . oleh di sebabkan itu . demi sifat rasa yang ingin berkongsi aku share kan link disini . meh tekan SINI untuk tgk video tuh . kenape entry ni bertajuk Almari baru ? kalau korang dah tgk . baru la korang faham . sape xtgk . dia xkan faham  .:) 
ape yg aku dpt dlm video ini ialah :-
  1. anak yg melupakan jasa ibu . tapi setelah sekian lama dia sedar juga akan kesilapan dia
  2. ibu yg sanggup bersusah payah demi memberi kebahagiaan dan memenuhi permintaan anaknya
  3. ibu yg merindui anaknya . *yela dah 5 tahun xbalik kot
  4. anak yg menyedari kesilapannya
tu yg aku dpt la . tapi maybe ade banyak lagi kan . psl kawan2 tuh sume . humm 
ibu boleh tunaikan semua yg kita nak .  ibu boleh turuti semua kemahuan kita . ibu sanggup bersusah payah demi kita tapi ape balasan kita sebagai seorang anak ? 
renung2kan dan selamat termenung . hikhikhik

p/s: disamping ini saya Nur Fazeela Saharuddin  atau pun lebih dikenali sebagai Zeyla Eila ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua yang akan menyambut perayaan ni . selain itu . saya juga ingin memohon kemaafan jika pernah melakukan kesalahan terhadap kalian ataupun tertulis entry yg membuatkan kalian terasa hati ataupun terguris perasaan . kire dah 0-0 yek :) 

0 taiktaik Ayam Sparow:

Post a Comment

Nur Fazeela Bt Saharuddin