Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/07/cara-membuat-link-berpelangi-pada-blog.html#ixzz1SvdbjtTZ

Thursday 9 June 2011

penat . lelah . sepi . sunyi . apa nak jadi

awak . kamu . ape perasaan saya terhadap kamu sekarang ? scannnn the answer is . error . maaf . aku pon tak tahu ape aku membebel . tittle post kat atas . tak membawa maksud pon . jiwa aku saat ni kosong . zero . super double triple kosong dia . tak pernah kot alami perasaan sampai kosong habis . aku rindu ? aku sayang ? mane pegi kebahagiaan aku yang dulu ? saat mula2 kenal kau . wahhh . bahagia nya . bahagia tak terkira .*sampai berat aku pon naik . makin bumbum la aku lepas ni . tapi . kebahagiaan yang aku dapat hanya lah sementara . ape kah aku tidak layak untuk merasai kebahagiaan ? disaat gembira mesti ada duka lara . kenapa ek ?kegembiraan aku hanya la dipertengahan . selepas itu kebahagiaan aku diragut dengan rakus nya oleh perasaan sedih yang melarat . semenjak tu kita asyik dingin jeee . dingin pulak disebabkan perkara yang remeh temeh .tak masuk dek akal . tapi nak buat macam mana . aku dan dia hanya lah manusia biasa . masing2 ada kekurangan n kelebihan . aku dan dia cuba untuk bersatu hati kembali  .jadi seperti diawal perkenalan . namun . perasaan yang hampa diterima . tak mungkin aku dan dia kembali bahagia . aku rasa sinar kebahagiaan kami telah hilang . hilang buat masa. saat . dan ketika ini . bohong jika aku cakap aku tak merindui saat2 manis kami bersama . tipu kalau aku cakap aku tak pernah merindui dia . tapi . apa yang mampu aku lakukan . pendam di dalam hati . aku cuba menjadi gadis yang paling ceria n happy dihadapan kawan2 . sahabat . keluarga . saudara . malah dihadapan semua org . tapi taukah semua org disebalik kegembiraan aku terselit suatu perasaan yang amat duka . semua org dengan mudah boleh berkata . jangan dipendam masalah tu . nanti memakan diri  . ye mmg btol . aku dah rasa. n rasa dia . sakit . sakit yang amat . aku hanya lah gadis yang tak berpunya . mana hilang semangat aku . aku pon tak tau . mana pergi perasaan aku  aku pon tak pasti . mana jatuhnya kelemahan aku . aku tak dapat menjangka . hari2 aku hanya ditemani airmata . setitis demi setitis airmata yang menitik . apa yang hanya aku mampukan . berdoa berdoa dan berdoa .

0 taiktaik Ayam Sparow:

Post a Comment

Nur Fazeela Bt Saharuddin