Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/07/cara-membuat-link-berpelangi-pada-blog.html#ixzz1SvdbjtTZ

Wednesday 8 June 2011

menipu diri sendiri @ jujur ...

aku keliru . aku conpiuss . aku sayang . aku cinta . aku mahu . aku perlukan . dengan nasihat semua org . semua suruh cakap byebye . dan terima yg sentiasa ada disisi *means kawan la kan . (ape kene mengena ngn tajuk aku? mmg xde kene mengena pon ) ok . yg sejujurnya aku sayang dia . susah nak lepaskan dia pergi . aku tak nak kehilangan dia . dia amat penting*yekot . yg seiklasnya aku senang bila dengan dia . aku rasa happy . sayang dia sampai bile2 . senang berkongsi masalah dengan dia , dh mcm adek beradik dh dengan die . pergi mane2 pon kebanyakkan nye mesti dengan dia . kalau korang . mane korang akan pilih ? sejujurnya ke or seiklasnya ?
jujur n iklas mesti ada dalam setiap diri manusia kan . n jujur dan iklas amat penting dalam setiap perhubungan . tak kire la kekasih ke . sahabat ke . kawan ke . dalam keluarga ke . tak kire la ape jua hubungan *asalkan hubungan yg tidak dilarang .macam mana aku nk cakap perasaan aku dekat dia ? yang sejujurnya aku rimas lemas semas terlemas sesemas . semua emas dh ade . hurmmm . aku keliru dengan perasaan yg wujud . aku tersepit terselit . melilit . terlilit . huwaaaa . mesti korang pon pening nk  bace dh kan . aku pon buntu sebenar nye . tak tau nak buat ape . mmg aku dh ada pilihan . cuma sukar nak meluah kan . nak ckp mcm mane ... aku pon "no komen " . setiap perbuataan dia terhadap aku . aku layan jeh . dia kata tu . ok tu la yg aku buat . aku ikot semua cakap dia ibarat aku ni tak de perasaan kan . hey . aku punya perasan jugak . tapi tak berani nak luah kan . kau dan dia .penting penting penting sangat2 . kalau boleh aku tak nak HILANG kau dan dia walaupon sesaat . heyyy .." ohh ibuuu . tolong la anak mu ini . kesedihan yang terlampau. memakan perasaan . sebakknya . rasa ini . hinggakan anakmu tak mampu untuk menghadapi .berilah kekuataan pada anakmu untuk menempuh semua dugaan . andainya ini takdir diri ku . rela ku menempuhnya . oleh itu ku memohon keredhaan mu ibu . dikau ibarat pembakar semangat ku ." *korang cuba nyanyi ikot versi lagu oh ibu dari mamat
aku keliru . aku celaru . aku bingung . aku buntu . berilah aku semangat mu .

0 taiktaik Ayam Sparow:

Post a Comment

Nur Fazeela Bt Saharuddin