Sumber http://www.zuarxpdc.com/2010/07/cara-membuat-link-berpelangi-pada-blog.html#ixzz1SvdbjtTZ

Wednesday 20 July 2011

aku tahu blog aku buruk

blog aku bukan macam blog korang . tiptop
korang pandai la dalam bab edit3 ni en en . aku ni lemm skit . hahah . boleh la mengata pasal diri sendiri
sbnr nye malas jea nak edit3 blog ni . aku hanya org biase2 . xde la sepemes ayeem ayam dan fatin liyana . hahaha . so xramai pnye yang akan berkunjung dekat blog aku . oleh hal yang sedemikian . aku bercadang malas la nak edit2 blog bagi nampak tiptop . biase2 jea sudah . sebab blog ni tok aku jus sebagai luahan perasaan aku . bukan macam org len . yang cari duit gune blog . buat segmen sana sini . pertandingan . jual barang . aku tak reti nak buat sume mcm tuh . kan aku dah cakap . aku hanya org biasaaa . haha . sebab tuh nak simple2 jea . xnak la blog hebat2 . sebab bukan selalu update pon . kadang2 . sebulan satu post pon tarakkk . sedih jea . kesian blog aku dapat tuan yang macam ni . nama macam nak mengalah kan ayamm . tapi masih xmampu nak kalah kan . hahha . sekian . aku tulis bende merapu meraban macam nih . sebab aku xde idea nak tulis ape dalam blog ni . sebab perasaan aku tgh normal seperti manusia3 yang lainn . hahaha . sekian
wasalamuaikumm .. 

1 comment:

  1. haha kenapa perlu ayeem ayam dan fatin liyana? wewittt! haha

    ReplyDelete

Nur Fazeela Bt Saharuddin